Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fövenyi Edit Zita
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Gyógyszermarketing
Marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45345

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45345
005 20230627141704.0
008 230627suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fövenyi Edit Zita 
245 1 0 |a Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac  |c Fövenyi Edit Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Gyógyszermarketing 
695 |a Marketingkommunikáció 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45345/1/D_15529_F%C3%B6venyi%20Edit%20Zita.pdf  |z Dokumentum-elérés