A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Tóvaj Kristóf |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Labdarúgás Sportpolitika Sportmarketing MLSZ |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45419 |
Hasonló tételek
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
A Magyar Labdarúgó Szövetség eseményeinek szervezési kihívásai és a COVID – 19 vírus hatásai
: Garaba Fanni
: Garaba Fanni
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Magyar Kolping Szövetség családbarát üdülőhelyei
: Zsombok Ibolya
: Zsombok Ibolya
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
Magyar Öttusa Szövetség, mint közhasznú szervezet
: Fehér Balázs
: Fehér Balázs
A magyar gazdaság a visegrádi szövetség tükrében
: Vadas Christian Anthony
: Vadas Christian Anthony
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A Magyar Speciális Olimpia Szövetség arculatának és kommunikációjának bemutatása
: Forgósi Antal
: Forgósi Antal
Magyar Biztosítók Szövetsége Gépjármű Kárrendezési Iroda tevékenysége és finaszírozása
: Balogh Sándor
: Balogh Sándor
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Végrehajtás eszközei, lehetőségei
: Oláh Emese
: Oláh Emese
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
: Hegyi Zsolt
: Hegyi Zsolt
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Japán munkavállalók beilleszkedésének vizsgálata a Magyar Judo Szövetség szervezeti kultúrájába
: Iklódi Máté Márk
: Iklódi Máté Márk
Japán munkavállalók beilleszkedésének vizsgálata a Magyar Judo Szövetség szervezeti kultúrájába
: Iklódi Máté Márk
: Iklódi Máté Márk
Szövetség vagy versengés? Az Egyesült Államok és Kína bilaterális kapcsolata az ezredforduló után
: Butkai Borbála
: Butkai Borbála
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége helye és szerepe a magyar turisztikai piacon
: Szűcs Anikó
: Szűcs Anikó
Pénzmosás megelőzés folyamata egy bank compliance tevékenységén keresztül
: Laczkó Daniella
: Laczkó Daniella
A Magyar Kajak-Kenu Szövetség közösségi média jelenlétének vizsgálata versenyzési és szabadidős szférák értékelése
: Nemes Ágota
: Nemes Ágota
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A TAO-látványsport rendszer hatásai a Magyar Röplabda Szövetség pénzügyi osztályára
: Vergnanini Vanda Susanna
: Vergnanini Vanda Susanna
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén
: Abonyi-Tóth Réka
: Abonyi-Tóth Réka
Magyar fürdővárosok múltja, jelene, jövője, jelentőségük Sárvár Fürdőváros adottságain és tevékenységén keresztül bemutatva
: Fazekas Renáta
: Fazekas Renáta
Hasonló tételek
-
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence -
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek -
A Magyar Labdarúgó Szövetség eseményeinek szervezési kihívásai és a COVID – 19 vírus hatásai
: Garaba Fanni -
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő -
Magyar Kolping Szövetség családbarát üdülőhelyei
: Zsombok Ibolya