Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Ötvös Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bormarketing Borpiac Vylyan Pincészet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45454 |
Hasonló tételek
A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
Tokaj Disznókő Szőlőbirtok bemutatása, borainak felhasználása a vendéglátásban
: Deák Levente István
: Deák Levente István
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia
: Krajcserik Szilvia
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
: Fátyol Ferenc
: Fátyol Ferenc
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001 2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése
: Liebhauser Nóra
: Liebhauser Nóra
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Teletál Ételfutár marketingstratégiája
: Vörös Adrienn
: Vörös Adrienn
A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával
: Schramek Marianna
: Schramek Marianna
Labdarúgóklubok üzleti- és marketingstratégiája
: Nagy Szabolcs
: Nagy Szabolcs
A Varga Pincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Lakatosné Mészáros Nóra
: Lakatosné Mészáros Nóra
A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül
: Draxler Viktória
: Draxler Viktória
A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája
: Savanyó Márta
: Savanyó Márta
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
Hasonló tételek
-
A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése
: Kiss Bálint -
Tokaj Disznókő Szőlőbirtok bemutatása, borainak felhasználása a vendéglátásban
: Deák Levente István -
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter -
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia -
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter