Online és offline értékesítés a könyvpiacon
Elmentve itt :
Szerző: | Oroszvári Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Könyvpiac Könyvkereskedelem E-kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45455 |
Hasonló tételek
Infuencer-marketing a könyvpiacon
: Stossek Sára Luca
: Stossek Sára Luca
Fogyasztói magatartás a hazai könyvpiacon
: Jakó Nikolett
: Jakó Nikolett
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A jövő útja, avagy az elektronikus könyv használatának elterjedése A könyvpiacon létrejövő elektronikus könyv-beruházások elemzése kontrolling szempontjából
: Rajki Brigitta
: Rajki Brigitta
Online értékesítés szerepe a hazai szállodaipar piacán
: Salamon Edina
: Salamon Edina
Hasonló tételek
-
Infuencer-marketing a könyvpiacon
: Stossek Sára Luca -
Fogyasztói magatartás a hazai könyvpiacon
: Jakó Nikolett -
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra -
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz -
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita