A nők szerepének, fogyasztói magatartásának megváltozása és a női magazinok kapcsolata
Saved in:
Main Author: | Máncs Andrea |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Női magazinok Nők Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45461 |
Similar Items
A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
A politikai művészet szerepének megváltozása és hatása mindennapjainkra
: Válenti Kata
: Válenti Kata
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya
: Papp Dorottya
Z generáció környezettudatos fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Szőnyi Cintia Lia
: Szőnyi Cintia Lia
Az autóvásárlás fogyasztói és vásárlói magatartásának trendjei
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A csokoládé fogyasztói magatartásának vizsgálata generációs különbségekkel
: Czigler Dóra
: Czigler Dóra
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Női karrierfejlődés - Nők a középvezetésben
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
A digitalizáció hatása a gyerekek fogyasztói magatartásának megváltozására
: Uhrin Sára
: Uhrin Sára
Az állami szerepvállalás megváltozása a nyugdíjbiztosításban
: Erdős Zsófia Anna
: Erdős Zsófia Anna
Az állami szerepvállalás megváltozása a nyugdíjbiztosításban
: Bácskai Alexandra
: Bácskai Alexandra
Médiafogyasztási szokások megváltozása a pandémia alatt
: Prikryl Ivett
: Prikryl Ivett
Olvasási módok megváltozása a digitalizáció hatására
: Lombárszki Tímea
: Lombárszki Tímea
A munkáltatói márka szerepének vizsgálata a női járművezetők foglalkoztatásánál
: Mátrai Luca
: Mátrai Luca
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
A „Z” generáció fogyasztói magatartásának elemzése utazási szokások alapján
: Brieska Flóra
: Brieska Flóra
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása
: Jakab Zsófia
: Jakab Zsófia
Női körök és a nők helyzete napjainkban
: Kodó Bernadett
: Kodó Bernadett
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Szállodai tendenciák feltérképezése Budapesten a Z generáció fogyasztói magatartásának tükrében
: Knyihár Lilla
: Knyihár Lilla
A foglalkoztatási formák megváltozása a koronavírus járvány hatására
: Domokos Ivett
: Domokos Ivett
Női szerepváltozások A nők közéletben való szereplése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
Nők a munka világában - nők és a karrier, női vezetők és elfogadottságuk -
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Klinovics Anna Amina
: Klinovics Anna Amina
Nők és a Karrier – Női szerepvállalásokból adódó kihívások
: Kozma Tibor Sándor
: Kozma Tibor Sándor
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra
: Rácz Dóra
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
Nők, család, karrier - Női szerepvállalás a XXI. században
: Pálmai Zsófia
: Pálmai Zsófia
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni
: Priszlinger Cintia Fanni
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Nők a XXI. században - Női vezetők lehetőségei és buktatói
: Lutche Bernadett
: Lutche Bernadett
A Sziget fesztivál környezettudatos magatartásának vizsgálata
: Knipper Bernadett
: Knipper Bernadett
Női életutak - hogyan fordítható a nők javára a stressz?
: Bencze Krisztina
: Bencze Krisztina
A felhőszolgáltatások jelentőségének megváltozása az oktatásban a COVID-19 hatására.
: Pádár Katalin
: Pádár Katalin
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Létezik-e nőies vezetési stílus? Nők helye a vezetésben
: Kovács Dóra
Published: (2014)
: Kovács Dóra
Published: (2014)
Az X és Y generációs nők és a női lappiac
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Similar Items
-
A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében
: Kovács Evelin -
A politikai művészet szerepének megváltozása és hatása mindennapjainkra
: Válenti Kata -
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya -
Z generáció környezettudatos fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Szőnyi Cintia Lia -
Az autóvásárlás fogyasztói és vásárlói magatartásának trendjei
: Nagy Balázs Arnold