Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Liebl Alfréd |
---|---|
Other Authors: | Szabó Dániel |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Autópiac Autóipar Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45464 |
Similar Items
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Kis-és középvállalkozások gazdasági jelentősége és finanszírozási sajátosságaik
: Sánta Gréta
: Sánta Gréta
A magyar és a francia számviteli rendszer összehasonlítása, sajátosságaik
: Rivnyák Viktória
: Rivnyák Viktória
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon
: Dóra Máté
: Dóra Máté
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
Német működőtőke-befektetések Magyarországon különösen az autóipar viszonylatában
: Gréczi Diána
: Gréczi Diána
A német nyelv
: Babos Krisztina
Published: (2020)
: Babos Krisztina
Published: (2020)
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A német működőtőke-befektetések alakulása Magyarországon a rendszerváltozástól napjainkig
: Mózes Pálma
Published: (2014)
: Mózes Pálma
Published: (2014)
A német gasztronómia bemutatás A német konyha és étkezési szokások ismertetése
: Lakatos Tícia Izabella
: Lakatos Tícia Izabella
Német vállalatok Magyarországon a magyarországi Bosch csoport példáján keresztül
: Németh Anett
: Németh Anett
Tematikus utak lehetősége Magyarországon, összevetése a német tematikus utakkal
: Surján Eszter
: Surján Eszter
A PremiumCool Kereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és fejlesztése
: Mikula Krisztina
: Mikula Krisztina
Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
: Illéssy Johanna
: Illéssy Johanna
A német nyelv a gazdaságban versus a német gazdasági nyelv oktatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2003)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2003)
Áttekintés a német munkaerőpiacról
: Stuller Dóra
: Stuller Dóra
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
A német-magyar kulturális sajátosságok vizsgálata német vállalati környezetben magyar szemmel
: Ficze Orsolya
: Ficze Orsolya
A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra
: Bacsányi András Csaba
: Bacsányi András Csaba
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Német tőkebefektetések Baranya megyében
: Marosek Károly
: Marosek Károly
Mondj nemet az önfeladásra
: Varga Andrea
: Varga Andrea
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
Factors Affecting Consumer Behavior the Premium Coffee Shop in Vientiane, Laos
: Vignaket Sompatthana
: Vignaket Sompatthana
Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei
: Steier Bálint
: Steier Bálint
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
A külföldi közvetlen tőkebefektetések hatásai, középpontban a német autóipari beruházások Magyarországon
: Varju Zita
: Varju Zita
A magyar német számvitel összehasonlítása
: Sugár Annamária
: Sugár Annamária
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Similar Items
-
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András -
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely -
Kis-és középvállalkozások gazdasági jelentősége és finanszírozási sajátosságaik
: Sánta Gréta -
A magyar és a francia számviteli rendszer összehasonlítása, sajátosságaik
: Rivnyák Viktória -
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik