Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Moldoványi Martin Sándor
További közreműködők: Veres Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingmix
marketingstratégia
Vásárlási problémák
vásárlói szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45513
Leíró adatok
Kivonat:Az, hogy az az adott vállalat azerőforrásokat miként tudja felhasználni legalább annyira fontos, mint azokmegléte. Ehhez nélkülözhetetlen a minőségi munkaerő és a megfelelő vezetőség ésaz, hogy a két szint között legyen kifogástalan kommunikáció. A hibátlanvállalati-és marketingstratégia eredménye, hogy a vállalat képes lesz növekedni.A vállalkozások amarketingtevékenységek modellezését marketing-eszközrendszerbe, közismert nevénmarketingmixbe foglalják, mely a felosztja a piaci aktivitásokat. Ez akombinációja a vállalati marketingeszközöknek, mely segíti, hogy a kitűzöttcélt elérje a termék/szolgáltatás.