Magyar Olimpiai Bizottság reklám, illetve marketingkommunikációja a Magyarock márkán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szatmári András
További közreműködők: Taralik Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói csoportok
Magyar Olimpiai Bizottság
marketingkommunikáció
márkaépítés
márkanév
sportpiac
sporttermék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45527
Leíró adatok
Kivonat:A kutatásom egy rövid Olimpiai történeti áttekintésselkezdtem. Majd ezt követően bemutattam, hogy hogyan kapcsolódik egymáshoz asport és marketing, vagyis melyek a sportmarketing területének sajátosságai. Ezáltalbetekintést nyerhetünk abba, hogy melyek azok a kommunikációs és marketingeszközök, valamint területek, melyek fontos szerepet játszanak kettejükkapcsolatában. Ehhez elsőként kitérek a sportpiac és a sporttermékeksajátosságaira is, illetve bemutatom a különböző elméleteket a sportpiacfogyasztóinak csoportosítására. Végül, de nem utolsó sorban bemutatom az ezen apiacon kialakult sajátos cserefolyamatot, vagyis a kínálat és a keresletösszehangolásának sajátosságait. Továbbá kitérekmagára a márkára, mely sarkalatos pontot képezi kutatásom tárgyának. Bemutatoma márkaelmélet alapjait, kitérve a márkanév, a logó és a szlogen jellemzőire,fontosságára. Emellett bemutatom a marketingkommunikáció elméletének alapjait,amik a későbbiek tárgyaltak során segítik majd a megértést. Majd szinténtémaspecifikusan bemutatom magának a márkának a helyét, illetve a márkaépítésilehetőségeit a sportpiacon.