Magyar Olimpiai Bizottság reklám, illetve marketingkommunikációja a Magyarock márkán keresztül
Saved in:
Main Author: | Szatmári András |
---|---|
Other Authors: | Taralik Krisztina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói csoportok Magyar Olimpiai Bizottság marketingkommunikáció márkaépítés márkanév sportpiac sporttermék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45527 |
Similar Items
A Magyar Olimpiai Bizottság sajátos beszámolókészítési kötelezettsége
: Szendrői Monika
: Szendrői Monika
Miként hozható létre a Magyar Olimpiai Bizottság egységes adatrendszere?
: Pemmer Bálint
: Pemmer Bálint
Magyar Olimpiai Bizottság Sportiskolai Programja, mely a Zalaegerszegi Landorhegyi Sportiskola támogatását mutatja be
: Horváth Fruzsina Kata
: Horváth Fruzsina Kata
A 2018-as téli olimpia finanszírozása és ennek megjelenése a Magyar Olimpiai Bizottság pénzügyi,számviteli rendszerében
: Dobrádi Csilla
: Dobrádi Csilla
A Magyar Olimpiai Bizottság költségvetésének alakulása és marketing tevékenységeinek szerepe a hosszú távú célok elérésében
: Implom Soma
: Implom Soma
A sportdiplomácia helye és szerepe az új világrendben, különös tekintettel a Nemzetközi Olimpiai Bizottság elmúlt negyed századi történetére
: Wachtler Edit
: Wachtler Edit
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya
: Füri Orsolya
A gyerekeknek szóló reklám, illetve kommunikáció problémái
: Szűcs Renáta
: Szűcs Renáta
Az Országos Balesetmegelőzési Bizottság kommunikációs tevékenysége
: Bartos Mónika
: Bartos Mónika
Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül
: Kovács Attila György
: Kovács Attila György
Az olimpiai játékok gazdasági hatása
: Butor Zsófia
: Butor Zsófia
Törekvések a fenntartható Olimpiai Játékok irányába
: Benkő Donát Pál
: Benkő Donát Pál
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
: Gáspár Balázs
: Gáspár Balázs
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Sportesemények jegyértékesítése Az olimpiai játékok egy ATR szemszögéből
: Bánhidi Richárd
: Bánhidi Richárd
Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál hatása Győr turizmusára
: Szentes Dominika
: Szentes Dominika
A nyári olimpiai játékok hatása a turizmusra Barcelona és London példáján keresztül
: Széman Szidónia Eszter
: Széman Szidónia Eszter
Reklám vállalati érdek vagy társadalmi elvárások
: Hamburger Béla
Published: (2008)
: Hamburger Béla
Published: (2008)
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Published: (2018)
: Török Judit
Published: (2018)
A British Telecom részvétele az Európai Bizottság „CLOUD I” közbeszerzési pályázatán
: Mida Vivien
: Mida Vivien
A XXVIII. Nyári Olimpiai Játékok és hatása Görögország életére
: Kornéth Emese Anna
: Kornéth Emese Anna
Fotó és reklám
: Michelisz Balázs
: Michelisz Balázs
A reklám fekete báránya - a társadalmi célú reklám helyzete, megítélése
: Osvári Kornél
Published: (2007)
: Osvári Kornél
Published: (2007)
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
A magyar pezsgőpiac integrált marketingkommunikációja
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Az Európai Bizottság beruházásokra gyakorolt hatása Natura 2000 védelem alatt álló területeken
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
Gerillamarketing, a láthatatlan reklám
: Fanda Zoltán
: Fanda Zoltán
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
Vásárláshelyi reklám az optikákban
: Hangonyi Fanni
: Hangonyi Fanni
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
Reklám a kutyákért A kommunikáció aktuális kérdései a Rex Kutyaotthon Alapítvány példáján keresztül
: Telek Dóra
Published: (2013)
: Telek Dóra
Published: (2013)
A gyermek a reklám világában
: Gyurkó Titánia
: Gyurkó Titánia
A reklám hatásai a gyermekekre
: Krajcsi Enikő
: Krajcsi Enikő
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita
: György Anita
Similar Items
-
A Magyar Olimpiai Bizottság sajátos beszámolókészítési kötelezettsége
: Szendrői Monika -
Miként hozható létre a Magyar Olimpiai Bizottság egységes adatrendszere?
: Pemmer Bálint -
Magyar Olimpiai Bizottság Sportiskolai Programja, mely a Zalaegerszegi Landorhegyi Sportiskola támogatását mutatja be
: Horváth Fruzsina Kata -
A 2018-as téli olimpia finanszírozása és ennek megjelenése a Magyar Olimpiai Bizottság pénzügyi,számviteli rendszerében
: Dobrádi Csilla -
A Magyar Olimpiai Bizottság költségvetésének alakulása és marketing tevékenységeinek szerepe a hosszú távú célok elérésében
: Implom Soma