Az Apple piaci pozíciójának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mlinkó Patrícia
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
Apple
BCG mátrix
piaci pozíció
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45534
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatomat az Apple piaci pozíciójának elemzéséről készítettem el. Azért választottam ezt a témát, mert szerettem volna megfejteni, miben rejlik az Apple sikerének a titka. Kíváncsi voltam, milyen eszközökkel, illetve módszerekkel éri el az Apple, hogy piacvezető legyen. A kutatásom során primer módszerként az online kérdőívet, valamint mystery shoppingot alkalmaztam. A kutatásommal a vásárlói élményt, illetve a cég piaci helyzetét elemeztem. A kérdőívem célcsoportja az okostelefont használó fogyasztók voltak. A mystery shopping során Apple viszonteladói üzletekbe látogattam el, ezzel vizsgálva a vásárlói élményt.