Az Apple piaci pozíciójának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mlinkó Patrícia
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
Apple
BCG mátrix
piaci pozíció
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45534

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45534
005 20230803162049.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mlinkó Patrícia 
245 1 3 |a Az Apple piaci pozíciójának elemzése  |c Mlinkó Patrícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomat az Apple piaci pozíciójának elemzéséről készítettem el. Azért választottam ezt a témát, mert szerettem volna megfejteni, miben rejlik az Apple sikerének a titka. Kíváncsi voltam, milyen eszközökkel, illetve módszerekkel éri el az Apple, hogy piacvezető legyen. A kutatásom során primer módszerként az online kérdőívet, valamint mystery shoppingot alkalmaztam. A kutatásommal a vásárlói élményt, illetve a cég piaci helyzetét elemeztem. A kérdőívem célcsoportja az okostelefont használó fogyasztók voltak. A mystery shopping során Apple viszonteladói üzletekbe látogattam el, ezzel vizsgálva a vásárlói élményt. 
695 |a 7P modell 
695 |a Apple 
695 |a BCG mátrix 
695 |a piaci pozíció 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45534/1/Az%20Apple%20piaci%20poz%C3%ADci%C3%B3j%C3%A1nak%20elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45534/2/BA%20KM%20magyar%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20BELSO%CC%8B_Mlinko%CC%81Patri%CC%81cia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45534/3/Mlink%C3%B3%20Patr%C3%ADcia.pdf  |z Dokumentum-elérés