A 4PL szolgáltatók szerepe az ellátásilánc-menedzsmentben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pávlicz Fanni
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
ellátási lánc - ellátó hálózat
komplex szolgáltatások
logisztika
logisztikai szolgáltatások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539
Leíró adatok
Kivonat:A digitalizáció ésaz e-kereskedelem hatásáraaz idő kulcstényezővé vált felgyorsult világunkban, így a termékekszállításának gyorsasága és problémamentessége nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez.Ezek a szempontok pedig a logisztikai folyamatokkal kapcsolatos elvárásokat befolyásolja, ezáltal az ellátásiláncok szerepe egyre inkább felértékelődött az elmúlt évtizedekben. A versenyelőny-források szerzéseindokolta a folyamatok kiszervezését, ami ráhatássalvolt a logisztikai szolgáltatókra is. Szakdolgozatom célja egy 4PL szintű szolgáltató bemutatása, betekintést nyújtva a komplex folyamatokba és a gyakorlati megvalósulásba.