A 4PL szolgáltatók szerepe az ellátásilánc-menedzsmentben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pávlicz Fanni
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
ellátási lánc - ellátó hálózat
komplex szolgáltatások
logisztika
logisztikai szolgáltatások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45539
005 20230803162059.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pávlicz Fanni 
245 1 2 |a A 4PL szolgáltatók szerepe az ellátásilánc-menedzsmentben  |c Pávlicz Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitalizáció ésaz e-kereskedelem hatásáraaz idő kulcstényezővé vált felgyorsult világunkban, így a termékekszállításának gyorsasága és problémamentessége nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez.Ezek a szempontok pedig a logisztikai folyamatokkal kapcsolatos elvárásokat befolyásolja, ezáltal az ellátásiláncok szerepe egyre inkább felértékelődött az elmúlt évtizedekben. A versenyelőny-források szerzéseindokolta a folyamatok kiszervezését, ami ráhatássalvolt a logisztikai szolgáltatókra is. Szakdolgozatom célja egy 4PL szintű szolgáltató bemutatása, betekintést nyújtva a komplex folyamatokba és a gyakorlati megvalósulásba. 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a komplex szolgáltatások 
695 |a logisztika 
695 |a logisztikai szolgáltatások 
700 1 |a Lipák Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539/1/Szakdolgozat_Pa%CC%81vliczFanni.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539/2/titkosi%CC%81ta%CC%81s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20P%C3%A1vliczF.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45539/4/P%C3%A1vlicz%20Fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés