Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
Elmentve itt :
Szerző: | Fejérvári Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás koronavírus-járvány (COVID-19) nagykereskedelem online értékesítés személyes értékesítés vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45545 |
Hasonló tételek
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
Digitalizáció a számvitelben, azon belül a mikrovállalkozásokra, illetve ügyfeleikre gyakorolt hatása
: Zombori Zsanett
: Zombori Zsanett
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita
: Tóth Friderika Anita
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
A Covid-19 pandémia és az azt követő gazdasági válság hatása a hazai személygépjármű vásárlási szokásokra
: Guba Bercel Zoltán
: Guba Bercel Zoltán
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
A Covid19 hatása a gyorséttermi étkezési szokásokra
: Balla Tamás
: Balla Tamás
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
A COVID-19 járvány hatása a hazai utazási szokásokra
: Kiss Melinda
: Kiss Melinda
COVID-19 hatása a belföldi és beutazó utazási szokásokra
: Sas Kamilla Lilla
: Sas Kamilla Lilla
A COVID-19 járvány hatása az olajvállalatok magyarországi CSR tevékenységére (kiegészítésként középpontban a Shell CSR tevékenységével)
: Nyilas Barbara Krisztina
: Nyilas Barbara Krisztina
Egészségturizmus, azon belül a fogászati turizmus Budapesten
: Balogh Fanni
: Balogh Fanni
A rendezvényszervezői munka, azon belül az esküvőszervezés létjogosultsága
: Beke Ágota
: Beke Ágota
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
A vállalatirányítási rendszerek, azon belül is az SAP elemzése, illetve annak alkalmazása a Vodafone Magyarország Zrt. Retail hálózatában
: Szikszai Kitti
: Szikszai Kitti
Vállalatértékelés a kkv szektorban, azon belül is a mikrovállalkozások körében
: Torma Erik
: Torma Erik
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
A COVID gazdasági hatása és vásárlói magatartás változása a vendéglátó egységekben, azon belül egy vendéglátóhely vizsgálata
: Kasza Réka
: Kasza Réka
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Az egészség- és gyógyturizmus jelene és jövője Magyarországon azon belül Sóstógyógyfürdőn
: Terebesi Diána Ilona
: Terebesi Diána Ilona
Az orosz-ukrán háború hatása Európa és azon belül Magyarország mezőgazdaságára
: Madarasi Imre
: Madarasi Imre
A GDPR jelentősége a turizmusban, azon belül a magyar szállodákban
: Kurmai Klaudia
: Kurmai Klaudia
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Mexikó kapcsolata az Európai Unióval, azon belül Magyarországgal, és lehetőségek a fejlődésre
: Szabó Georgina Zita
: Szabó Georgina Zita
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Az Európai Unió harmonizációja a közvetlen adózás, azon belül is a társasági adózás terén
: Vatai Viktória
: Vatai Viktória
A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra
: Havasi Nóra
: Havasi Nóra
Hasonló tételek
-
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő -
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence -
Digitalizáció a számvitelben, azon belül a mikrovállalkozásokra, illetve ügyfeleikre gyakorolt hatása
: Zombori Zsanett -
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita -
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti