Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kebelei Gergő
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:CRM
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
kapcsolattartás
nagykereskedelem
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45547

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45547
005 20230803162114.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kebelei Gergő 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.  |c Kebelei Gergő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámbanbemutatom az ügyfélkapcsolatokat, ügyfélkapcsolati rendszereket, ismertebbnevén CRM-et (Customer Relationship Management), ügyfelek (vevők, beszállítók) típusait,illetve mindezt kivetítem az általam választott cégre, ami az Árklub Sales Kft.nagykereskedelmi vállalat. Ismertetem a vállalat történetét, teljes működését,rendszerét, illetve az ügyfelei felé irányuló kommunikációs folyamatokat. Kutatásomcélja, hogy megvizsgáljam mennyire hatékony a vállalat ezen a területen. Azügyfélkapcsolattal és CRM-mel kapcsolatos információkat szakirodalmakból,illetve különböző magyar, illetve külföldi szakmai webhelyekről szereztem be. AzÁrklub Sales Kft. információit és működésének leírását egy mélyinterjú soránkaptam meg, közvetlenül a tulajdonosoktól, illetve egyéb információkat közvetlenüla vállalatnál dolgozóktól. 
695 |a CRM 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a kapcsolattartás 
695 |a nagykereskedelem 
695 |a ügyfélkapcsolat 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45547/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45547/2/Kebelei_Gergo_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés