Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
Elmentve itt :
Szerző: | Márton Richárd Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | kereskedelem márka márkaépítés márkastratégiák munkavédelem saját márkás termék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45550 |
Hasonló tételek
Vállalati hitelezési politika kialakításának és bevezetésének szükségszerűsége egy középvállalkozásnál
: BUZÁS MARGIT ERZSÉBET
: BUZÁS MARGIT ERZSÉBET
The Mexican tourist program “Magic Towns” as a tool in the tourist development of Hungary
: Cataño G Pamela Y
: Cataño G Pamela Y
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
Brand loyalty magic Inside Disney’s customer experience
: Pham Duong Hong Anh
: Pham Duong Hong Anh
The application of magic in the catering and hotel industry
: Németh Gábor László
: Németh Gábor László
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel.
: Fábos Lills
: Fábos Lills
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Fiatalok internetes jelenlétével kapcsolatos biztonságtudatosság szükségszerűsége és erősítésének lehetőségei korunkban
: Szabó Szilvia Csilla
: Szabó Szilvia Csilla
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
SharePoint rendszer bevezetésének hatása a Wing Zrt-ben
: Czinege Eszter
: Czinege Eszter
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté
: Nábelek Máté
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Turkey’soft power tools From airlines to cultural centers
: Ciko Bunyamin
: Ciko Bunyamin
Vállalati stratégia a Juhász és Bene Bioméhészetben és egy új termék bevezetésének lehetősége
: Czakó Norbert
: Czakó Norbert
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
Packaging as marketing communication tool in the confectionery industry
: Csúth Zsófia
Megjelent: (2014)
: Csúth Zsófia
Megjelent: (2014)
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference Hotel és a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel vendégkörének, mutatóinak összehasonlítása
: Németh Fruzsina
: Németh Fruzsina
A reklámszakma saját sírját ássa...
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Az Alutech Kft. saját fejlesztésű termelési adatgyűjtő rendszere
: Eperjesi Zoltán
: Eperjesi Zoltán
Hasonló tételek
-
Vállalati hitelezési politika kialakításának és bevezetésének szükségszerűsége egy középvállalkozásnál
: BUZÁS MARGIT ERZSÉBET -
The Mexican tourist program “Magic Towns” as a tool in the tourist development of Hungary
: Cataño G Pamela Y -
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia -
Brand loyalty magic Inside Disney’s customer experience
: Pham Duong Hong Anh -
The application of magic in the catering and hotel industry
: Németh Gábor László