A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
Saved in:
| Main Author: | Nagy Zalán |
|---|---|
| Other Authors: | Dobó Róbert |
| Kulcsszavak: | fogyasztói igények marketing márkaépítés márkahűség SWOT-elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45556 |
Similar Items
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
The investment development path in Costa Rica and Poland perspectives from the semiconductors industry
: Chinchilla Chacon Sebastian
: Chinchilla Chacon Sebastian
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
Export promotion of Vietnamese Coffee between 2010 to present in EU
: Nguyen Thi Huyen Trang
: Nguyen Thi Huyen Trang
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
The impact of social media on consumer purchase intentions in the Hungarian coffee industry
: Bitca Luminita
: Bitca Luminita
Factors Affecting Consumer Behavior the Premium Coffee Shop in Vientiane, Laos
: Vignaket Sompatthana
: Vignaket Sompatthana
Exploring the market potential for importing the Colombian coffee brand Kinanu into Hungary
: Rey Toro Soffía
: Rey Toro Soffía
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
A magyarországi specialty kávépiac helyzete a Goosebumps Coffee Lab példáján
: Bartokos Lili
: Bartokos Lili
What is the secret behind the success of the “New-wave” Specialty Coffee places in Budapest?
: Krekó Noémi
: Krekó Noémi
Emotional marketing and its economic impact in premium and mass-market coffee brands
: Vatulik Réka
: Vatulik Réka
A McCafé fogyasztói megítélése, a márkakiterjesztés tükrében
: Tunkel Dávid László
: Tunkel Dávid László
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
Institutional challenges and opportunities in Vietnam’s coffee exports to Germany during the 2020 – 2024 period
: Nguyen Ngoc My Tran
: Nguyen Ngoc My Tran
A környezetkímélő autók hatásainak vizsgálata és fogyasztói megítélése hazánkban
: Szőke Tamás Kornél
: Szőke Tamás Kornél
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
: Lesták Adél Diána
: Lesták Adél Diána
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
A zöld marketing, a CSR és a márkaaktivizmus fogyasztói megítélése
: Gulyás Gitta
: Gulyás Gitta
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A "szuperélelmiszerek" fogyasztói megítélése és lehetséges szerepe az egészséges táplálkozásban
: Peti Dorina
: Peti Dorina
Similar Items
-
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez -
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán -
The investment development path in Costa Rica and Poland perspectives from the semiconductors industry
: Chinchilla Chacon Sebastian -
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence -
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter