A személyes értékesítés a B2B szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Halmai Patrícia
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árajánlat
árképzési stratégiák
értékesítés
kapcsolattartás
ügyfél
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45563

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45563
005 20230803162140.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Halmai Patrícia 
245 1 2 |a A személyes értékesítés a B2B szektorban  |c Halmai Patrícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A B2B (business-to-business) szektor a vállalatok közötti üzletekre fókuszál, amely a gazdaság egyik alapvető pillére. Az értékesítési csatornák és az azokban alkalmazott stratégiák kulcsfontosságúak a vállalati értékesítésben. Az egyik legelterjedtebb értékesítési csatorna a személyes értékesítés, amelyben az értékesítők közvetlenül kapcsolatba lépnek a potenciális vásárlókkal. Az ajánlatadás és az árképzés pedig fontos szakaszai az értékesítési folyamatnak, amelyek jelentős hatással vannak az üzleti eredményekre.A dolgozat célja az volt, hogy átfogó módon vizsgálja a B2B szektorban alkalmazott értékesítési csatornák, különös tekintettel a személyes értékesítésre, valamint az ajánlatadás és az árképzés gyakorlatára.A kutatás eredményei alapján megállapítást nyert, hogy a személyes értékesítés még mindig egy hatékony és elterjedt értékesítési csatorna a B2B szektorban, bár az online értékesítési csatornák növekedése megfigyelhető. Az ajánlatadás és az árképzés pedig szorosan összefügg egymással, és a helyes stratégiák alkalmazása kulcsfontosságú az üzleti siker szempontjából.A dolgozat továbbá olyan gyakorlati ajánlásokat is tartalmaz, amelyek célja az értékesítési csatornák hatékonyságának növelése, az ajánlatadási folyamat optimalizálása és az árképzési stratégiák javítása a B2Bszektorban. Az ajánlott gyakorlatok közé tartozik a személyes értékesítési folyamat fejlesztése, a vevőközpontú ajánlatadás alkalmazása, a testreszabott ajánlatok készítése, valamint a differenciált árképzési stratégiák alkalmazása az ügyfélérték és a piaci pozíció figyelembevételével.A kutatás eredményei alapján az is kiderült, hogy a helyes értékesítési csatornák kiválasztása, az ajánlatadási folyamat hatékony alkalmazása és az árképzési stratégiák megfelelő beállítása fontos tényezők a B2B szektorban működő vállalatok versenyképessége és hosszú távú sikeressége szempontjából. 
695 |a árajánlat 
695 |a árképzési stratégiák 
695 |a értékesítés 
695 |a kapcsolattartás 
695 |a ügyfél 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45563/1/A%20szem%C3%A9lyes%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9s%20a%20B2B%20szektorban%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45563/2/Halmai%20Patr%C3%ADcia%20BA%20KM%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45563/3/Halmai%20Patr%C3%ADcia.pdf  |z Dokumentum-elérés