A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sas Dalma Magdolna
Other Authors: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:direkt marketing
eseménymarketing
marketingstratégiák
SWOT-elemzés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45575
Description
Abstract:A dolgozat célja a Continental Citygolf Clubmarketingstratégiájának mélyebb megismerése és vizsgálata, figyelembe véve,hogy az alkalmazott módszerek és technikák mennyire hatékonyak valamint, hogyújabb módszerek használatával hogyan tudnák jobban optimalizálni marketingtevékenységüket. A kutatás során személyes mélyinterjúkat készítettem,valamint a Continental Citygolf Club és versenytársainak online tevékenységétés megjelenését elemeztem. A vizsgálat során kiderült, hogy az egyik legfontosabbtényezők közé tartozik az ügyfelek elégedettsége, továbbá kulcsszerepet játszikaz ügyfelekkel történő szoros kommunikáció és az online hirdetések megfelelőhasználata.A kutatás eredményei alapján a golfklubnak további lépéseketkell tennie a lojalitás növeléséért, valamint a digitális marketing eszközeinekhatékony alkalmazásáról, hogy újabb ügyfélkört tudjanak megnyerni a jövőben. Ezek az eredmények hasznosak lehetnek a golfklubokszámára, hogy javítsák versenyképességüket és növeljék az ügyfélbázisukat.