A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sas Dalma Magdolna
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:direkt marketing
eseménymarketing
marketingstratégiák
SWOT-elemzés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45575

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45575
005 20230803162158.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sas Dalma Magdolna 
245 1 2 |a A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása  |c Sas Dalma Magdolna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja a Continental Citygolf Clubmarketingstratégiájának mélyebb megismerése és vizsgálata, figyelembe véve,hogy az alkalmazott módszerek és technikák mennyire hatékonyak valamint, hogyújabb módszerek használatával hogyan tudnák jobban optimalizálni marketingtevékenységüket. A kutatás során személyes mélyinterjúkat készítettem,valamint a Continental Citygolf Club és versenytársainak online tevékenységétés megjelenését elemeztem. A vizsgálat során kiderült, hogy az egyik legfontosabbtényezők közé tartozik az ügyfelek elégedettsége, továbbá kulcsszerepet játszikaz ügyfelekkel történő szoros kommunikáció és az online hirdetések megfelelőhasználata.A kutatás eredményei alapján a golfklubnak további lépéseketkell tennie a lojalitás növeléséért, valamint a digitális marketing eszközeinekhatékony alkalmazásáról, hogy újabb ügyfélkört tudjanak megnyerni a jövőben. Ezek az eredmények hasznosak lehetnek a golfklubokszámára, hogy javítsák versenyképességüket és növeljék az ügyfélbázisukat. 
695 |a direkt marketing 
695 |a eseménymarketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45575/1/A%20Continetal%20Citygolf%20Club%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1ja_Sas%20Dalma%20Magdolna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45575/2/Sas_Dalma_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés