Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halász Dóra Alexandra
Other Authors: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:7P modell
integrált marketing
marketing
online marketing
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45579
Description
Abstract:A sikeresség kulcsa jelenleg a szépségipari piacon egy kisvállalkozás szemszögéből a piac alapos tanulmányozása, a trendek, vásárlói igények felmérése. Emellett a kitartás, a folyamatos innováció és fejlődés hozzájárul ahhoz, hogy egy piacra betörő kisvállalkozás versenyben maradjon és idővel a legsikeresebb vállalkozások közé nőhesse ki magát.Az Oxygeni Hair az elmúlt közel négy év alatt bemutatta, hogyan történik mindez a gyakorlatban. A B2B és B2C piacra való betörés, a komplex és folyamatosan bővülő szolgáltatáscsomag és termékpaletta, tehát a konstans innováció megvalósításával képes egyre nagyobb piaci részesedésre szert tenni és bővülni. A jelenlegi és a következő évtizedben a szépségiparnak (és a gazdaság többi résztvevőjének is) követnie kell a fenntarthatósági hullámot és trendet annak érdekében, hogy a jövőben továbbra is hasonló sikertörténetekről lehessen hallani. A tudatos és fenntartható gazdaság lesz a kulcsa a jövőnknek.