Szállodai Front Office tevékenység

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Susán Rebeka
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
ibis Hotels
kereskedelmi szálláshelyek
szálláshely-szolgáltatás
turisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45582
Leíró adatok
Kivonat:A 240 órás kötelező összefüggőszakmai gyakorlatomat a budapesti ibis Heroes Square szállodában töltöttemFront Office gyakornokként. A dolgozatom és az ahhoz kapcsolódó beszámolóm aszállodai front office tevékenységről és annak tapasztalatairól,észrevételeiről fognak szólni. Az ibis Heroes Square egy 3 csillagos gazdaságos szálloda, és ehhez mérten jellemzően a szolgáltatásai is hasonló színvonalúak, habár úgy gondolom, hogy nincsenek messze egy 4 csillagos szálloda szintjének megütésétől. Ezt viszont a szálloda franchise jellegének köszönhetően nem az Igazgató egyéni döntése befolyásolja. Mindent összevetve a szálloda az elvárt minőséget hozza. Az utolsó fejezetben, amiben egy SWOT-analízist készítettem, egy bővebb összefoglalásban a szálloda főbb jellemzőit mutatom be.