Szállodai Front Office tevékenység

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Susán Rebeka
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
ibis Hotels
kereskedelmi szálláshelyek
szálláshely-szolgáltatás
turisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45582

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45582
005 20230803162207.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Susán Rebeka 
245 1 0 |a Szállodai Front Office tevékenység  |c Susán Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 240 órás kötelező összefüggőszakmai gyakorlatomat a budapesti ibis Heroes Square szállodában töltöttemFront Office gyakornokként. A dolgozatom és az ahhoz kapcsolódó beszámolóm aszállodai front office tevékenységről és annak tapasztalatairól,észrevételeiről fognak szólni. Az ibis Heroes Square egy 3 csillagos gazdaságos szálloda, és ehhez mérten jellemzően a szolgáltatásai is hasonló színvonalúak, habár úgy gondolom, hogy nincsenek messze egy 4 csillagos szálloda szintjének megütésétől. Ezt viszont a szálloda franchise jellegének köszönhetően nem az Igazgató egyéni döntése befolyásolja. Mindent összevetve a szálloda az elvárt minőséget hozza. Az utolsó fejezetben, amiben egy SWOT-analízist készítettem, egy bővebb összefoglalásban a szálloda főbb jellemzőit mutatom be. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a ibis Hotels 
695 |a kereskedelmi szálláshelyek 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a turisztika 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45582/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45582/2/Sus%C3%A1n_Rebeka_Projektmunka_konzulens_B%C3%A1rtfai%20Endre.pdf  |z Dokumentum-elérés