Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kellner Dominika Anna
Other Authors: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:célcsopor(tok)
célpiac
marketing-mix
marketingtevékenység
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45594
Description
Abstract:Projektmunkám során célom, hogy megvizsgáljam,és lehetőségeimhez mérhető legjobb módon bemutassam a cég marketingtevékenységét, hogy mitől is lett ilyen sikeres az OXO Bubble Tea, hogyantartja meg a vásárlóit, hogyan szerez újakat, és mitől is olyan különleges,hogy a fiatalok ennyire rajonganak érte.Kvalitatív kutatásként mély interjútkészítettem 2023.március 20-án az OXO értékesítési vezetőjével és marketing vezetőjével, ahol a marketing mix elemeialapján, azaz a Product, Price, Place, Promotion (a 4P) mentén elemeztük ki acéget, emellett a SWOT analízis alapján is megvizsgáltuk az OXO-t, valamint azáltalános témákat is átvettük a céggel kapcsolatban, olyan témákat érintve, mintaz OXO története, célcsoportja és árbevétele. Kvantitatív kutatásként saját magam által készítettGoogle kérdőívet hoztam létre, mellyel fő célom az volt, hogy megvizsgáljam,hogy a kitöltők mennyire ismerik magát a bubble teát, de azon belül is az OXOmárkát, és mely tényezők befolyásolhatják őket vásárlás szempontjából, majdezeket az eredményeket összegezve következtetést vonhassak le az adatokból