Baja város településmarketing tevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Vivien
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Kulcsszavak:Baja
marketing
reklámeszközök
SWOT-elemzés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45603

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45603
005 20230803162241.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Vivien 
245 1 0 |a Baja város településmarketing tevékenységének elemzése  |c Kovács Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Baja város marketingtevékenységének elemzése című dolgozatomban a címben is szereplő várost mutatom be. Szakirodalmi áttekintést követően a város turisztikai pozicionálását ismerheti meg az olvasó, majd a megszólítani kívánt célcsoportot. Egy rövid ismertetőt adva a városról kitérek a rendezvényekre, azon belül is a legismertebbre, a Bajai Halfőző Fesztiválra. Dolgozatom fő témája a SWOT elemzés, melyet civilekkel és a városvezetés egyik képviselőjével készített interjú alapján állítottam össze és bontottam témakörökre.  
695 |a Baja 
695 |a marketing 
695 |a reklámeszközök 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Gajzágó Dr. Éva Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45603/1/Baja%20v%C3%A1rosmarketing%20tev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9nek%20elemz%C3%A9se%20Kov%C3%A1cs%20Vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45603/2/KV%20BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés