A generációk viselkedésének és fogyasztási preferenciáinak elemzése a szállodák fenntarthatóságáról
Elmentve itt :
Szerző: | Gáldi Dóra Patricia |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fenntarthatóság generációk overtourism ökológiai lábnyom szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45606 |
Hasonló tételek
A családi vállalkozások fenntarthatóságáról és célrendszerétől Kutatási jelentés
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
A Z generáció vlogokkal kapcsolatos preferenciáinak vizsgálata
: Kuli Dorina
: Kuli Dorina
A belga sörök bemutatása és azok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata
: Szűcs Petra Bianka
: Szűcs Petra Bianka
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
Betegek terápiás preferenciáinak feltárása és ellátásának javítása conjoint analízissel és költség-haszon elemzéssel
: Koppány Krisztián
Megjelent: (2016)
: Koppány Krisztián
Megjelent: (2016)
Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után
: Kálmán Bernadett
: Kálmán Bernadett
Szállodaipari válságkezelési modellek alkalmazásainak vizsgálata, és a Budapestre utazó külföldi turisták szállásválasztási preferenciáinak felmérése
: Bitter Márk Richárd
: Bitter Márk Richárd
Wellness szállodák elemzése a Balatonnál
: Szily Alexandra
: Szily Alexandra
Samponhasználati- és fogyasztási szokások elemzése
: Loboda Mária Magdolna
: Loboda Mária Magdolna
Vidéki szállodák foglaltsági tendenciáinak elemzése
: Józsa Anna
: Józsa Anna
Tematikus szállodák
: Hendrik Viktória
: Hendrik Viktória
Környezetbarát szállodák
: Czinege Lilian
: Czinege Lilian
Szállodák és szállodavállalatok küldetésének összehasonlító elemzése
: Meleg Vivien
: Meleg Vivien
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A háztartások jövedelmi és fogyasztási szerkezetének vizsgálata az elmúlt évtizedben
: Kutasi Andrea Patrícia
: Kutasi Andrea Patrícia
Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése
: Hunyadi Zsófia
: Hunyadi Zsófia
A Danubius Zrt. Hévízi Szállodák komplex elemzése
: Király László
: Király László
Családbarát szállodák Magyarországon
: Zajkó Laura
: Zajkó Laura
Épületek idősoros fogyasztási adatainak összehasonlítása és elemzése
: Sashalmi Gellért
: Sashalmi Gellért
Család- és gyermekbarát szállodák
: Bakos Györgyi Mariann
: Bakos Györgyi Mariann
Zöldülő szállodák A fenntarthatósági logók és ismertségük
: Kurucz Nóra
: Kurucz Nóra
A generációk közötti digitális egyenlőtlenségek
: Winter Dóra
: Winter Dóra
Magyarországi szállodák vagyoni, jövedelmi és pénzügyi helyzetének elemzése
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Generációk találkozása
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
Generációk a munka világában, X Y Z generációk
: Bogdán Lajos
: Bogdán Lajos
Generációk és pénz Az idősebb és fiatalabb generációk közötti pénzügyi attitűdök és viselkedés elemzése
: Kántor Krisztina
: Kántor Krisztina
Hasonló tételek
-
A családi vállalkozások fenntarthatóságáról és célrendszerétől Kutatási jelentés
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
A Z generáció vlogokkal kapcsolatos preferenciáinak vizsgálata
: Kuli Dorina -
A belga sörök bemutatása és azok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata
: Szűcs Petra Bianka -
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz -
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás