Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Kett Anikó |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Autósport Forma-1 Nagydíj Hungaroring megarendezvények sportturizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45626 |
Similar Items
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai
: Csepregi Nóra
: Csepregi Nóra
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter
: Zentai Eszter
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
A Formula-1 Magyar Nagydij, mint nagyrendezvény hatása Budapest turizmusára
: Csúcs Viktor Zsombor
: Csúcs Viktor Zsombor
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
Száguldó filmturizmus?- A filmturizmus nemzetközi és hazai helyzete
: Pető Fruzsina
: Pető Fruzsina
A Formula-1-es magyar nagydíj Kerepes, Mogyoród és Szada szemszögéből
: Hortobágyi Zsanett
: Hortobágyi Zsanett
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra
: Janicsek Nóra
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A Forma-1 arculatváltásának hatása a magyar közönségre
: Soltész Sarolta
: Soltész Sarolta
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
A Magyar Nagydíj rendezésének hatása a sportturizmusra
: Muszka Tamara
: Muszka Tamara
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
Az Euro2020 és 2021-es Formula-1 Magyar Nagydíj Budapest turizmusára gyakorolt gazdasági és turisztikai hatásainak vizsgálata
: Dancs Klaudia Kíra
: Dancs Klaudia Kíra
A Forma 1, mint megasportrendezvény és a Hungaroring hatása Budapest turizmusára
: Ódor Adrienn Erika
: Ódor Adrienn Erika
A családi vállalkozási forma Magyarországon. Generációváltás a családi vállalkozásokban.
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
A startup, mint vállalati forma bemutatása, működési feltételrendszere, helyzete Magyarországon
: Fajt Gergely
: Fajt Gergely
A lakástakarékpénztár, mint megtakarítási forma
: Andrási Szabina
: Andrási Szabina
A lízing, mint finanszírozási forma
: Csonka Dorina
: Csonka Dorina
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
A családi vállalkozási forma Magyarországon. Generációváltás a Fabogár Kft. családi vállalkozásba.
: Fichitiu Alexandra Delia
: Fichitiu Alexandra Delia
Marketingkommunikáció területei 1.
: Wieder Klaudia Lia
: Wieder Klaudia Lia
A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A lízing, mint gépjármű-finanszírozási forma
: Pintér Zoé
: Pintér Zoé
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
Case 1 Resq Club Case Study
: Podmetina Daria, et al.
Published: (2021)
: Podmetina Daria, et al.
Published: (2021)
A GINOP - 7.1.3 - 2015 Turisztikai fejlesztési pályázat hatásai Kiskunhalas turizmusára
: Narancsik Norbert Ádám
: Narancsik Norbert Ádám
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Pénzügyi tervezés digitális modernizációja a Hatvani Bosch MSE 1.1 részlegén
: Tuza Bence
: Tuza Bence
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Similar Items
-
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt -
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi -
A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai
: Csepregi Nóra -
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente -
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter