Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Molnár Lea
Other Authors: Debreceni János
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
e-marketing - elektronikus marketing
fogyasztói csoportok
marketingstratégiák
vezetői döntés(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45635
Description
Abstract:Szakdolgozatomat témája az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében. Kutatásom során bizonyítottam, hogy a modernizáció része a marketing fejlődése online felületeken. Bizonyítottam azon tényt is, hogy a fogyasztók körében jelenleg legelterjedtebb és leghatékonyabb marketing tevékenységi és hírdetési felület az Instagram, melynek használatával történő, a vendéglátóhelyek számára termelődő forgalom és profit rohamosan növekedett az utóbbi években. Szakdolgozatom első részében magát a marketinget mutattam be, majd átvezettem az online marketingről való tájékoztatást a kutatásig. Kutatásomhoz kérdőívet, interjút és internetes kutatást is használtam. Összefoglalásomban leírtam pozitív és negatív tapasztalataimat a vendéglátóhelyek marketing tevékenységének fejlődésében , főképpen az Instagram alkalmazáson.