Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
Saved in:
Main Author: | Molnár Lea |
---|---|
Other Authors: | Debreceni János |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század e-marketing - elektronikus marketing fogyasztói csoportok marketingstratégiák vezetői döntés(ek) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45635 |
Similar Items
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
Sportesemények hatása a vendéglátóhelyek működésére
: Sebes Hanna
: Sebes Hanna
Vendéglátóhelyek marketing lehetőségei 2020-ban
: Tanai Levente
: Tanai Levente
Százhalombattai vendéglátóhelyek az egészséges táplálkozás szolgálatában
: Freidlerné Tehenics Annabella
: Freidlerné Tehenics Annabella
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Német- és magyarországi vendéglátóhelyek összehasonlítása, elemzése Jó Higiéniás Gyakorlat szempontjából
: Holló Kitti
: Holló Kitti
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina
: Giay Katalin Regina
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése az alternatív vendéglátóhelyek példáján keresztül
: Janiszewski Nóra
: Janiszewski Nóra
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése)
: Kézér Nóra
: Kézér Nóra
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary
: Masznik Laura Réka
: Masznik Laura Réka
Social media psychology and its influence on Instagram users' travel inspiration
: Kovach Olga
: Kovach Olga
Az Instagram influencerek térhódítása a világban és a magyarországi piac vizsgálata
: Gengeliczky Marcell
: Gengeliczky Marcell
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna
: Sárai Anna
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Similar Items
-
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória -
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata -
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla -
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit -
Sportesemények hatása a vendéglátóhelyek működésére
: Sebes Hanna