Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holicza Hanna
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:Budapest
Check-in
Check-out
Front Office
hotel
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45644
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témájaként, a front office-t választottam és annak bemutatását a The Three Corners Hotel szállodalánc, Downtown Edition****-os szállodáján keresztűl.Bár a pandémia miatt eléggé visszaesett az utóbbi egy-két évben a turizmus, napjainkban az vehető észre, hogy az emberekben kezd visszatérni az biztonság érzet és a turizmus iránti szenvedély. Ezáltal, újra fellendült a turizmus.Azért választottam ezt a témát, mert régóta foglalkoztatott már az a gondolat, akárhányszor szálláshelyen jártam, hogy milyen is lehet egy front office rendszer avagy egy recepció. Mivel, ahogy besétálunk egy hotelba, vagy az adott szálláshelyre amit foglaltunk, a recepcióval találjuk szembe magunkat. Általában egy vagy két ember fogadja a vendégeket széles mosollyal és készen arra, hogy bármiben segítsenek.