Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
Elmentve itt :
Szerző: | Holicza Hanna |
---|---|
További közreműködők: | Schablik Dr. Vilmos |
Kulcsszavak: | Budapest Check-in Check-out Front Office hotel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45644 |
Hasonló tételek
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
: Egedi Orsolya
: Egedi Orsolya
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor
: Jarabek Tamás Gábor
A Budapest Hotel Downtown üzleti terve
: Tóth-Berényi Katalin Fanni
: Tóth-Berényi Katalin Fanni
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
A munkaerő toborzás, kiválasztás és ösztönzés megvalósításának bemutatása a The Three Corners Hotels példáján
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Csertő Bianka Edit (2019) Számvitel és adózás kapcsolata
: Csertő Bianka Edit
: Csertő Bianka Edit
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Hasonló tételek
-
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
: Egedi Orsolya -
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza -
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka -
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor -
A Budapest Hotel Downtown üzleti terve
: Tóth-Berényi Katalin Fanni