Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Verebélyi Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alkohol kommunikációs eszközök marketing reklám trendek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45655 |
Hasonló tételek
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
Az alkoholiparban tevékenykedő vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Bartha Gréta
: Bartha Gréta
CSR tevékenységek az alkoholiparban, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Fejvadászat etikai dilemmái
: Nemes Zsuzsanna
: Nemes Zsuzsanna
Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
: Kubinyi Dóra
: Kubinyi Dóra
Társadalmi felelősségvállalás az alkoholiparban a Diageo vállalat példáján keresztül bemutatva
: Sztranyán Katalin
: Sztranyán Katalin
A könyvvizsgálat etikai kérdései
: Vidovics Gábor
: Vidovics Gábor
Szállítókra vonatkozó normák vizsgálata a Citibank Europe Plc. Magyarországi Fióktelepének esetében
: Bódi Tibor
: Bódi Tibor
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta
: Doroszlai Beáta
A gazdaság etikai aspektusa - "reformok útján"
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
Bevezetés a fogyasztók etikai és jogi védelmébe
: Hámori Antal
Megjelent: (2015)
: Hámori Antal
Megjelent: (2015)
Bevezetés a fogyasztók etikai és jogi védelmébe
: Hámori Antal
Megjelent: (2015)
: Hámori Antal
Megjelent: (2015)
A különböző kommunikációs csatornák hatékonyságának vizsgálata könnyűzenei koncertesemények megszervezésekor
: Csergő Mátyás
: Csergő Mátyás
A gyógyszeripari parallel import gazdasági-etikai vonatkozásai
: Ádám Krisztián
: Ádám Krisztián
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Morális és etikai elkötelezettség fontossága egy menedzser számára
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
Vállalati kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Rextra Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
Kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Wellmed Magyarország Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
A Covid-19 pandémia etikai dilemmái a vendéglátásban
: Doszpoth Dominika
: Doszpoth Dominika
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Elektronikus csatornák a bankszektorban
: Berkes Krisztina
: Berkes Krisztina
Gettóturizmus-egy új turisztikai kínálat és annak etikai kérdései
: Illés Nikolett Napsugár
: Illés Nikolett Napsugár
Az elektronikus csatornák megjelenése és hatásai
: Magyar Ildikó
: Magyar Ildikó
Az erkölcsi nevelés az oktatói szabadság és felelősség etikai tükrében "Reformok útján"
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
Elektronikus csatornák (internetbank és mobilbank)
: Galszter Anita
: Galszter Anita
Az emberi erőforrás menedzsment etikai kérdései, toborzás-kiválasztás szegmens vizsgálata
: Détár Ákos Attila
: Détár Ákos Attila
A lényeg a részletekben rejlik? Vezetők etikai dilemmái Magyarországon
: Szamosi Éva
: Szamosi Éva
A lényeg a részletekben rejlik? Vezetők etikai dilemmái Magyarországon
: Szamosi Éva
: Szamosi Éva
A számviteli munka etikai kérdései és a számvitel rendjének megsértése
: Kardos Barbara
Megjelent: (2011)
: Kardos Barbara
Megjelent: (2011)
Disztribúciós csatornák a Hotel Nemzetiben
: Forrai Franciska
: Forrai Franciska
Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra
: Sóskuti Alexandra
: Sóskuti Alexandra
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Toborzási csatornák és módszerek a magyarországi szolgáltató-központokban
: Virók Dávid
: Virók Dávid
Hasonló tételek
-
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán -
Az alkoholiparban tevékenykedő vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Bartha Gréta -
CSR tevékenységek az alkoholiparban, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsége
: Szabó Vivien -
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián -
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián