Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Romhányi Zita
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
CRM
Magyarország
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45658
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolozat témája a hazai bankokügyfélkapcsolati menedzsmentje a magánszemélyek körében. Tartalma egy a CRM-etbemutató szakirodalom alajánírt összefoglaló, a hazai bankszektorttöbb szempont alapján bemutató rész, amelyben a bankok értékajánlatai isösszehasonlításra kerülnek, a Porter általmegfogalmazott öt erő modell alapján. Továbbá a szakdolgozatban említésre kerülmég a COVID utóhatása a fogyasztói szokásokra, az adatbiztonság és az úgynevezettbank 4.X is.Végülpedig a szakdolgozat keretében végzett kutatás eredményeinek ismertetése, minddemográfiai, mind a fogyasztói szokások tekintéteben, és a felvetett kutatásikérdésekre történő válaszkeresés, valamint javaslatok megfogalmazása.