Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Romhányi Zita
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
CRM
Magyarország
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45658

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45658
005 20230803162411.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Romhányi Zita 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében  |c Romhányi Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolozat témája a hazai bankokügyfélkapcsolati menedzsmentje a magánszemélyek körében. Tartalma egy a CRM-etbemutató szakirodalom alajánírt összefoglaló, a hazai bankszektorttöbb szempont alapján bemutató rész, amelyben a bankok értékajánlatai isösszehasonlításra kerülnek, a Porter általmegfogalmazott öt erő modell alapján. Továbbá a szakdolgozatban említésre kerülmég a COVID utóhatása a fogyasztói szokásokra, az adatbiztonság és az úgynevezettbank 4.X is.Végülpedig a szakdolgozat keretében végzett kutatás eredményeinek ismertetése, minddemográfiai, mind a fogyasztói szokások tekintéteben, és a felvetett kutatásikérdésekre történő válaszkeresés, valamint javaslatok megfogalmazása. 
695 |a bank 
695 |a CRM 
695 |a Magyarország 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45658/1/Romhanyi%20Zita%20Szakdolgozat%20Bankok%20CRM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45658/2/Romh%C3%A1nyi%20Zita%20BA%20KM%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45658/3/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Romh%C3%A1nyi%20Zita.pdf  |z Dokumentum-elérés