A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
Elmentve itt :
Szerző: | Huszák Mercédesz Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | borászat borkultúra borturizmus komplex szolgáltatások szőlőtermesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45665 |
Hasonló tételek
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
A szekszárdi Mártisz Mosoda és Tisztítószalon költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Póla Ákos
: Póla Ákos
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Csongrádi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Zsótér Barbara
: Zsótér Barbara
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
A Móri borvidék bemutatása és szerepe a magyar gasztronómiában
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Móri Borvidék kulturális kastélyhasznosításának bemutatása két példán keresztül
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk
: Karanyicz Kristóf Márk
A Tokaji borvidék bemutatása a Kardos borászaton és borain keresztül
: Tóth Áron
: Tóth Áron
A Villányi borvidék, valamint Gere Tamás és Zsolt Pincészetének bemutatása
: Szabó Patricia
: Szabó Patricia
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
Hasonló tételek
-
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008) -
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András -
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert -
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád -
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória