Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Andrási Bence
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:Decathlon
digitális
hagyományos
integrált
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45691

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45691
005 20230803162503.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Andrási Bence 
245 1 0 |a Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva  |c Andrási Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka témáját az integrált marketingkommunikáció adta, amelyet a Decathlon példáján keresztül mutattam be. Annak tartalma a következő módon épült fel. A bevezetés után először a Decathlon került bemutatásra (általánosságban és a társadalmi felelősségvállalás szempontjából is), majd az integrált marketingkommunikáció bemutatása következett elméleti síkon (az értelmezés szintjén) és gyakorlati síkon (a Decathlonon keresztül) is, amelyek igazából a projektmunka alapját adták. Ezután kerültek sorra a projektmunka azon elemei, amelyek segítségével részletesen, különböző szempontok szerint lett megvizsgálva a Decathlon. Így a STEEP-elemzés a makrokörnyezetét, a SWOT-elemzés a mikrokörnyezetét, a 4P-modell szerinti bemutatás pedig a marketingeszközeit mutatta be a Decathlonnak. Ezt követően következett a kutatás, amely különböző részekre volt bontva (problémája, célja, anyaga, módszere, eredménye és annak értékelése) és a következtetésekkel, illetve a javaslatokkal ért véget. 
695 |a Decathlon 
695 |a digitális 
695 |a hagyományos 
695 |a integrált 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45691/1/Projektmunka%20%28Andr%C3%A1si%20Bence%2C%20SKW8R3%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45691/2/BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Andr%C3%A1si%20Bence.pdf  |z Dokumentum-elérés