Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
Saved in:
Main Author: | Andrási Bence |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | Decathlon digitális hagyományos integrált marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45691 |
Similar Items
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében
: Pencz Tamás Kamilló
: Pencz Tamás Kamilló
A Nyugat-Balkán európai uniós integrációjának folyamata és jelenlegi helyzete, illetve ennek bemutatása Horvátország példáján
: Valkó Krisztián
: Valkó Krisztián
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
A kampánytervezés módszertana marketingkommunikációs szempontból vizsgálva
: Rozgonyi Csenge
: Rozgonyi Csenge
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Teljesítményértékelés a Decathlon gyakorlatában
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az európai pénzügyi piacok piaci integrációjának fejlődéstörténete
: Mérő Katalin
Published: (2024)
: Mérő Katalin
Published: (2024)
A nem magyar anyanyelvű diákok integrációjának sikeressége
: Stefanich Aliz
: Stefanich Aliz
Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül
: Vadnai Dóra
: Vadnai Dóra
A Decathlon pénzügyi és számviteli folyamatainak bemutatása
: Navarrete Sára Mária
: Navarrete Sára Mária
A magyarországi Decathlon áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Szelmann Eszter Éva
: Szelmann Eszter Éva
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
A Decathlon magyarországi vállalatának stratégia váltása
: Bodonyi Boglárka
: Bodonyi Boglárka
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése
: Neufeld Márton
: Neufeld Márton
A Decathlon készleteinek alakulása napról napra
: Árvai Márk Tamás
: Árvai Márk Tamás
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
A cigányság sikeres integrációjának fontossága a 21. századi társadalomban
: Perge Gabriella
: Perge Gabriella
SAP modulok bevezetésének és integrációjának változása nemzetközi nagyvállalati környezetben
: Petán-Kerkovits Kinga Orsolya
: Petán-Kerkovits Kinga Orsolya
A digitális könyvelés hatása a hagyományos könyvelésre
: Kundi Balázs
: Kundi Balázs
Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
: Unger Emese Dorottya
: Unger Emese Dorottya
Az olasz, spanyol és görög konyha jellemzése, illetve ezek hatása a magyar gasztronómiára
: Kiss Bence
: Kiss Bence
A Decathlon sportrendezvényeinek megjelenése a hazai fesztiválokon
: Fekete Bernadett
: Fekete Bernadett
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
A megváltozott munkaképességű munkavállalók munkaerő-piaci integrációjának szempontrendszere különböző befogadó munkahelyek gyakorlatán keresztül
: Bartos Hajnalka
: Bartos Hajnalka
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A moszlim kisebbség társadalmi integrációjának nehézségei és kihívásai az Európai Unióban Nagy-Britannia és Németország példáján keresztül bemutatva
: Szántó Veronika
: Szántó Veronika
NFC technológia ismertetése, újfajta fizetési módok, illetve ezek gazdasági hatásai
: Sipos Marcell
: Sipos Marcell
Fogyatékos emberek társadalmi integrációjának eszközei az oktatásban és a mindennapokban
: Balázs Éva
: Balázs Éva
Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e?
: Szuromi Andor
: Szuromi Andor
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
A Decathlon ellátási láncának felépítése és logisztikai kapcsolatai
: Kemes Krisztián
: Kemes Krisztián
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
Similar Items
-
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória -
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória -
Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében
: Pencz Tamás Kamilló -
A Nyugat-Balkán európai uniós integrációjának folyamata és jelenlegi helyzete, illetve ennek bemutatása Horvátország példáján
: Valkó Krisztián -
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya