Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Gunya Gréta |
---|---|
További közreműködők: | Debreceni János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | honlap megjelenés KIOSK Budapest közösségi media közösségia media megjelenés netnográfia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45694 |
Hasonló tételek
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Törzshelyek és törzsvendégek fontosságának vizsgálata éttermek esetében
: Hajós Zsófia
: Hajós Zsófia
A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében
: Szikora Szilvia
: Szikora Szilvia
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
Étlap elemzés és fogyasztói igények kapcsolatának vizsgálata kecskeméti éttermek esetében
: Váradi Vivien
: Váradi Vivien
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
Éttermek törzsvendégkörének vizsgálata Budaörsön
: Vadas Bendegúz
: Vadas Bendegúz
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében
: Kurdi Fanni
: Kurdi Fanni
Bellozzo éttermek működése
: Réffi Anna Dalma
: Réffi Anna Dalma
Fenntartható éttermek Magyarországon
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
Éttermek értékteremtése Kelet-Magyarországon
: Májer Bence
: Májer Bence
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében
: Bagyura Anita
: Bagyura Anita
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Éttermek megjelenése a social médiában
: Baráth Bianka Rubina
: Baráth Bianka Rubina
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Employer branding az építőiparban - közösségi média fókusszal
: Ducsai Gréta
: Ducsai Gréta
A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei
: Ekker Dorina
: Ekker Dorina
Csúcsgasztronómia bemutatása hazai éttermek példáján keresztül
: Zelei Zsófi
: Zelei Zsófi
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Az éttermek online marketing megoldásai és hatékonyságuk
: Polonkai Gergely
: Polonkai Gergely
Helyi termelők és az éttermek együttműködési lehetőségei
: Nagy Helga
: Nagy Helga
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média negatív hatása a felhasználókra
: Orszáczki Gréta Lili
: Orszáczki Gréta Lili
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Éttermek digitalizációs lehetőségei Magyarországon és egy új SaaS megoldás piacképességének vizsgálata
: Kocsis Ádám
: Kocsis Ádám
Hasonló tételek
-
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel -
Törzshelyek és törzsvendégek fontosságának vizsgálata éttermek esetében
: Hajós Zsófia -
A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében
: Szikora Szilvia -
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett -
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla