Magyarország ismertsége, imázsa és piaci potenciálja Törökországban, a török lakosság utazási szokásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szekrényessy Anna Emőke
További közreműködők: Kovács dr. Miklós
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Magyar országimázs
országmárka
piaci potenciál
török turizmus
Törökország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45698
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom központi témája a magyar országimázs feltárása, valamint hazánk ismertségének feltérképezése Törökországban. Dolgozatomban továbbá bemutatom a török lakosság utazási szokásait, emellett a török turizmus trendjeit is megvizsgálom. Az országimázs, országmárka, illetve országmarketing témakörök elméleti bemutatása mellett a magyar országimázs alakulását tekintem végig az elmúlt évek országmárka-kampányainak bemutatása segítségével. A török turizmus általános trendjeinek elemzése után kitérek a Törökország turizmusára negatívan ható tényezőkre, valamint a jövőbeni várható trendekre is. A török lakosság körében végzett online kérdőíves primer kutatásom során felmértem Magyarország ismertségi-fokát, valamint imázsát a törökök körében.