A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Klich Bálint
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:felelősség
fenntarthatóság
környezettudatosság
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45718
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen hatást gyakorol az emberek lelkivilágára, valamint mindennapos döntéseire egy reklám, a fenntarthatóság témájában. Hidegen hagyja? Meglátja benne a saját felelősségét? Röviden elgondolkozik, de továbbra sem változtat semmin?Azért választottam ezt a témát, mert az a tapasztalatom (és ezt a kutatásom eredményei is kellőképp igazolják), hogy az embernek sokszor sajnos mindegy, hogy mekkora volumenű az adott probléma, nem látja meg egyszerűen benne a saját felelősségét (ellenben másra mutogat) és ezért nem tudunk egyről a kettőre lépni.