A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Klich Bálint
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:felelősség
fenntarthatóság
környezettudatosság
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45718

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45718
005 20230803162546.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Klich Bálint 
245 1 2 |a A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre  |c Klich Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen hatást gyakorol az emberek lelkivilágára, valamint mindennapos döntéseire egy reklám, a fenntarthatóság témájában. Hidegen hagyja? Meglátja benne a saját felelősségét? Röviden elgondolkozik, de továbbra sem változtat semmin?Azért választottam ezt a témát, mert az a tapasztalatom (és ezt a kutatásom eredményei is kellőképp igazolják), hogy az embernek sokszor sajnos mindegy, hogy mekkora volumenű az adott probléma, nem látja meg egyszerűen benne a saját felelősségét (ellenben másra mutogat) és ezért nem tudunk egyről a kettőre lépni. 
695 |a felelősség 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a környezettudatosság 
695 |a reklám 
695 |a reklámpszichológia 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45718/1/SZAKDOLGOZAT_KLICH%20B%C3%81LINT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45718/2/Klich%20B%C3%A1lint-bels%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45718/3/Klich%20B%C3%A1lint%20KSZ%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés