Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farmosi Dániel
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:Apple
árstratégia
márka
márkahűség
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45725

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45725
005 20230803162554.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farmosi Dániel 
245 1 3 |a Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása  |c Farmosi Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Arravagyok kíváncsi, hogy a márkaszeretet hogyan alakulhatott át már-márfanatizmussá. Mi az, amitől az Apple képes volt egy olyan fogyasztói csoportotlétrehozni, mely gondolkodás nélkül megfizeti évről évre az újdonságokat. Számolni lehet marketing stratégiai szinten avásárlók személyes, szenvedélyes ajánlására. Bizonyos társadalmi csoportokdinamikájának szerves részei az Apple eszközök, egyfajta státusz szimbólumotképviselnek, mellyel az Apple tisztában van, épít rá. Mindezek, azt gondolom, hogyegy izgalmas, figyelemre méltó koncepciót hordoznak magukban, melyet vizsgálni,kutatni és megérteni érdemes.  
695 |a Apple 
695 |a árstratégia 
695 |a márka 
695 |a márkahűség 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45725/1/farmosi_daniel_djrhve_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45725/2/BA%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Farmosi%20D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés