Játékeszközök alkalmazása az oktatói gyakorlatban felnőttek szakképzésében, kereskedelmi szakmák oktatása során
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | andragógia felnőttképzés játék módszertan tanulás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45728 |
| Kivonat: | Dolgozatomban bemutattam a felnőttkori tanulás sajátosságait és a játékeszközök megjelenési formáit a felnőttek életében. A szakirodalmi kutatást empírikus vizsgálattal egészítettem ki, melynek során 10 szakképzésben azon belül felnőttoktatásban dolgozó oktatóval készítettem interjút. A kutatás során arra kerestem a választ, hogy alkalmaznak-e játékeszközöket a szakképzés elméleti részében, illetve a felnőttoktatás során. Amennyiben igen, offline, vagy online eszközöket részesítenek-e előnyben, illetve az óra mely didaktikai egységéhez kapcsolható az alkalmazott eszköz. A kutatás igazolta, hogy bár alkalmaznak az oktatók játékeszközöket, azokat elsősorban a nappali oktatásban használják, a felnőttoktatásban a rövid képzési idő és a felnőttek oktatás iránti elvárásai és a felnőttek tanulás iránti eltérő motiváviója miatt nem kerül sor széles körben. |
|---|