A vendéglátás etikája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gedeon Ábel László
További közreműködők: Hámori Dr. Antal
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:emberi kapcsolatok
erkölcsi értékek
etika
fenntarthatóság
magatartásformák
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45743

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg45743
005 20230803162629.0
008 230803suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gedeon Ábel László 
245 1 2 |a A vendéglátás etikája  |c Gedeon Ábel László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom a vendéglátás etikáját vizsgálja, többszemszögből. Először, a történetét néztem meg és elemeztem, hogy honnanis alakult ki a mai etika a vendéglátás és turizmus ágazatokban. Ezt követően, avendéglátásetika értelmezéséről írtam, ahol az erkölcsi alapokat, erényeket ésetikai alapelveket fejtettem ki. Majd folytattam a vendéglátás etika elemzést, már amai gyakorlatban nézve. Ezt, aztán a kutatási módszereimmel vizsgáltam tovább.Ezeket, egy interjú és egy kérdőív formájában végeztem el. Végül, az eredményeketelemeztem és konklúziókat, következtetéseket vontam le az eredmények alapján ésaz előzőekben vázolt tudásanyagok figyelembevételével. 
695 |a emberi kapcsolatok 
695 |a erkölcsi értékek 
695 |a etika 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a magatartásformák 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Hámori Dr. Antal  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45743/1/A%20vend%C3%A9gl%C3%A1t%C3%A1s%20etik%C3%A1ja__%20Gedeon%20%C3%81bel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45743/2/Gedeon%20%C3%81bel%20L%C3%A1szl%C3%B3%20-%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Dr%C3%A1bik%20L%C3%A1szl%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45743/3/Gedeon%20%C3%81bel%20L%C3%A1szl%C3%B3%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202023%2006%2006%20pdf.pdf  |z Dokumentum-elérés