Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál
Saved in:
Main Author: | Horváth Bálint |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | marketing marketing terv marketingelmélet marketingkommunikáció versenytársak elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45762 |
Similar Items
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
Hagyományőrzés kreatív módon – egy induló dél-alföldi turisztikai vállalkozás sikerének esélyei
: Deák Anikó
: Deák Anikó
A szervezeti kultúra jelentősége egy hazai ügynökség életében
: Tóth-Bóza Inez
: Tóth-Bóza Inez
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra
: Princzes Dóra
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja
: Somogyi Szonja
Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél
: Tóth Imola Csenge
: Tóth Imola Csenge
Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata
: Balog Ákos
: Balog Ákos
MILYEN FORMÁBAN VÁLLALKOZZAK? PIACI ELEMZÉS, ADÓ ÉS PÉNZÜGYI TERVEZÉS EGY INDULÓ INGATLANKÖZVETÍTŐI VÁLLALKOZÁS ESETÉBEN
: Kissimon István
: Kissimon István
Első lépéseim egy kreatív ügynökségnél
: Duska Borbála
: Duska Borbála
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Kreatív turizmus Esztergomban
: Dietze Yvonne
: Dietze Yvonne
Kreatív tervezés, kreativitás
: Küzmös Eszter
: Küzmös Eszter
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
Toborzás, kiválasztás folyamata a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. vonatkozásában
: Gedei Petra
: Gedei Petra
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
A belföldi turizmus és a Magyar Turisztikai Ügynökség médiakommunikációjának kapcsolata
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Pécs, mint kreatív város
: Kovács Daniella Fanni
: Kovács Daniella Fanni
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
A protokoll szerepe és alkalmazása a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezetén belül
: Tóth Flóra Maja
: Tóth Flóra Maja
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba
: Dohóczki Csaba
A Kreatív Express Ruhaklinika marketingstratégiája
: Bakos Bernadett Gabriella
: Bakos Bernadett Gabriella
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Menedzsmentkontroll módszerek a kreatív szektorban
: Németh Krisztina
Published: (2020)
: Németh Krisztina
Published: (2020)
Kreatív város – a jövőorientált zsákutca?
: Egedy Tamás
Published: (2022)
: Egedy Tamás
Published: (2022)
Egy induló vállalkozás üzleti terve
: Strempel Dóra
: Strempel Dóra
Egy induló coworking iroda marketingstratégiája
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Nyelvi modellek kreatív felpörgetése Hatékony promptok gyakorlati megközelítésben
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
Paradigmák beazonosítása kreatív coaching eszközökkel és új szcenáriók építése
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
Egy induló olasz jellegű bisztró piaci lehetőségeinek elemző vizsgálata
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Egy kreatív ötlet születése és kivitelezése - Egy reklámügynökség működésének bemutatása
: Márkus Ádám
: Márkus Ádám
A kreatív gazdasági ökoszisztéma vizsgálata Budapesten
: Kraiyim Yousef
: Kraiyim Yousef
Kreatív munka a Pesti Portré reklámműhelyben
: Pintér Lajos
: Pintér Lajos
Egy induló cukrászda üzleti terve és megvalósíthatósági elemzése Százhalombattán
: Horváth Laura Nóra
: Horváth Laura Nóra
Egy induló vállalkozás üzleti tervének bemutatása
: Rácz Péter
: Rácz Péter
Similar Items
-
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter -
Hagyományőrzés kreatív módon – egy induló dél-alföldi turisztikai vállalkozás sikerének esélyei
: Deák Anikó -
A szervezeti kultúra jelentősége egy hazai ügynökség életében
: Tóth-Bóza Inez -
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra -
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja