Erasmus Bubble az Erasmus közösségek jellemzői és tünetei Spanyolországban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bandula Gréta
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:akkulturáció
Erasmus bubble
Erasmus+ program
interkulturális kölcsönhatások
személyiségfejlődés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45771
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a spanyolországiErasmus közösségeket vizsgálom meg különböző szempontok szerint. Ezek aszempontok az alábbiak: az Erasmus+ programban résztvevő hallgatók motivációja,nehézségei és személyiségfejlődése mind pszichológiailag, mind kompetenciailag.Mindezen kívül, olyan Erasmushoz kapcsolódó fogalmakat ismertetek, mint aculture shock, az Erasmus Bubble vagy például a Post-Erasmus depression. Kitérekmég az interkulturális különbségekre, az Erasmus barátságokra és az Erasmuspárkapcsolatokra is. Ahhoz, hogy egy keretet adjak a dolgozatnak, előszörfontosnak találom magának az Erasmus+ programnak a bemutatását, majd végezetülpedig a 2023-ban igen aktuális magyarországi Erasmus helyzetről is írok.A kutatásombanaz Erasmus+ programban való részvétel motivációját vizsgálom,illetve a program hatását a hallgatók személyiségére. Fontos tárgya akutatásomnak a hallgatók mobilitás utáni hozzáállása az otthonukhoz továbbá, hogyaz otthoni kapcsolataik mennyire módosulnak hazatérésükre. Azt gondolom, hogy az Erasmushallgatók egy nagyon egyedi közösséget alkotnak és fontosnak találom ennek amegismerését. Úgy érzem, hogy a téma nagyságát tekintve megfelelőenösszeszedtem azokat a jellemzőket, amelyeket ismertetni szerettem volna ahhoz,hogy egy jól átfogó képet adjak át erről a közösségről.