A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drienyovszki Dóra
Other Authors: Oláh Péter Károly
Format: Thesis
Kulcsszavak:Budapest
butikhotel
értékesítés
hotel
Revenue Management
versenytársak elemzésee
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45783
Description
Abstract:A szakdolgozat témája a Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiájának bemutatása. A szakdolgozat érinti a szállodai értékesítési stratégiák fő elemeit: árazás, disztribució, versenytárselemzés és piaci pozícionálás, vendégszegmentáció és review-management. A szakirodalmi áttekintőben az értékesíts, a Revenue Management és a dinamikus árazás áll a középpontban, de a budapesti szállodapiacot is vizsgáltam, az elmúlt négy évre visszamenőleg. Dolgozatomban primer- és szekunderkutatást is végeztem. A szakdolgozat SWOT-analízist, ár-érték mátrixot és interjúkat is tartalmaz, melyek segítségével átfogó képet kaphatunk a Continental Grup által üzemeltetett szállodáról. Eredményként elmondható, hogy a Hotel Vision Budapest megfelelő, reális és modern stratégiával rendelkezik, ami elősegíti a piacon való kiemelkedó pozícióját.