A magyar használtruhapiac helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata a HÁDA példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Alföldi Adél Fanni |
---|---|
Other Authors: | Hlédik Dr. Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Használtruha Second hand HÁDA Fogyasztói szokások Kvantitatív kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4580 |
Similar Items
HÁDA-1 KFT. MARKETING ANALÍZISE
: Kiss Rita
: Kiss Rita
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara
: Dálnoki Barbara
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél
: Bársony Boglárka
: Bársony Boglárka
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Fábsics Natália
: Fábsics Natália
Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélésének vizsgálata a Knorr 100% természetes termékcsalád esetpéldáján keresztül
: Landfrasz Ádám István
: Landfrasz Ádám István
RFID technológia megítélésének vizsgálata a kórházi textillogisztikában
: Urbán Krisztián
: Urbán Krisztián
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül
: Tóth András
: Tóth András
Alkalmazott teljesítményértékelési rendszer megítélésének vizsgálata egy bank működésében
: Káposzta Tamara
: Káposzta Tamara
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
A korrupció gazdasági-társadalmi hatásainak, illetve magyarországi megítélésének vizsgálata
: Kámán Olivér
: Kámán Olivér
A diploma értékének és a felsőoktatás megítélésének változása, elemzése
: Borza Masa Melinda
: Borza Masa Melinda
Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
: Törcsvári Zsolt, et al.
Published: (2023)
: Törcsvári Zsolt, et al.
Published: (2023)
Generációs különbségek a társadalmilag felelős és zöld munkahelyek megítélésének tekintetében
: Zahuczki Dalma Zsuzsa
: Zahuczki Dalma Zsuzsa
A pálinka szerepének és megítélésének változása az elmúlt évtizedekben Magyarországon.
: Aranyos Máté
: Aranyos Máté
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
A japán telefonipar megítélésének és piaci részesedésének változása a 90-es évektől napjainkig
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
Pénzügyi pozíció megítélésének lehetőségei és gyenge pontjai az éves beszámoló adatai alapján
: Pilisi Endre
: Pilisi Endre
Az elektronikus kereskedelem megítélésének változása az egyes generációk körében a világjárvány tükrében
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül
: Augusztin Diána
: Augusztin Diána
A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül
: Tóth Adél Csilla
: Tóth Adél Csilla
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
A nonprofit szervezetek gazdálkodásának bemutatása a Magyar Közút Nonprofit Zrt. példáján keresztül
: Iván Dóra Adél
: Iván Dóra Adél
A trendek és kihívások szerepe a fogyasztói magatartásban, egy konkrét szolgáltatás példáján keresztül
: Vízhányó Fanni Edit
: Vízhányó Fanni Edit
Szervezeti ellenállóképesség részletes vizsgálata két magyar kisvállalat példáján keresztül
: Merena Krisztina Petra
: Merena Krisztina Petra
Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül
: Pocsai Martina
: Pocsai Martina
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra
: Vida Flóra
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
A magyar pályázati rendszer és hiányosságainak vizsgálata a Vállalkozói Központ példáján keresztül
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
Hitelintézeti eszközminősítés és céltartalék képzés az OTP Bank Nyrt. példáján keresztül
: Deák Adél
: Deák Adél
Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül
: Varga Mónika
: Varga Mónika
Similar Items
-
HÁDA-1 KFT. MARKETING ANALÍZISE
: Kiss Rita -
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara -
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka -
A marketing területei és módszerei a Háda-1 Kft.-nél
: Bársony Boglárka -
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett