Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hantal Zoltán Zalán
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:kommunikáció
marketing
stratégia
ügyfélkapcsolat
webáruház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45809
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka során bemutatásra kerül, hogy awebáruház, minek köszönheti, hogy rendeléseinek száma1 év alatt (2021-2022) 30%-kalnőtt meg, illetve,hogy milyen eszközöket használt céljai eléréséhez.Ezen felül ismertetésre kerül, az ügyfélkapcsolatirendszerük, amit jómagam látok el, illetve hogyanműködik napi szinten és hogy milyen vásárlóbarát kommunikációs stratégiával rendelkezik. Részletes bemutatásra kerül a weboldal:hogyan támogatja a mindennapiműködést, miként járul hozzá a vásárlói elégedettséghez. Zárásként pedigjavaslatot teszek, hogy hogyan tudja fenntartani a jelenlegi sikerét a 2023-as évben.A vállalateredményének elemzésére egy primer kutatás készült azon belül, pedig egy mélyinterjú került lefolytatásra, melynekalanya a cég tulajdonosa és marketingvezetője RudolfRita. Ő az a személy a vállalatnál, akinek a leginkább rálátása vanarra, hogy mi vezetett a vállalatsikeréhez. Rita emellett biztos információkat bocsátott rendelkezésre, melytényszerű adatként szolgál a kiértékeléshez.