Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Hantal Zoltán Zalán |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | kommunikáció marketing stratégia ügyfélkapcsolat webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45809 |
Hasonló tételek
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Logisztikai rendszer vizsgálata egy adott vállalat esetében
: Magyar Lilla
: Magyar Lilla
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
Vállalat irányítási rendszer bevezetése egy adott vállalatnál, raktár szemszögéből
: Lajos Krisztián
: Lajos Krisztián
Kockázatmenedzsment egy adott vállalat példáján
: Kiss Eleonóra
: Kiss Eleonóra
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
: Szigethy Zoltán
: Szigethy Zoltán
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
: Böröczky Péter
: Böröczky Péter
Beszállítói problémák kezelése egy adott vállalat példáján keresztül
: Gubányi Gréta
: Gubányi Gréta
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt
: Bacsó Alexandra
: Bacsó Alexandra
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Egy adott cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Garad Kinga Bernadett
: Garad Kinga Bernadett
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
A controlling rendszer kiépítésének jellemzői és controlling rendszer kidolgozása egy adott vállalkozásban
: Kóczán Eszter
: Kóczán Eszter
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Egy adott vállalat emberi erőforrás gazdálkodás kihívásai és a lehetséges megoldási javaslatok
: Rasztovits Pálma
: Rasztovits Pálma
A vezetői számviteli rendszer kialakítása és működése egy adott vállalkozásnál
: Horváth Szimonetta
: Horváth Szimonetta
A vezetői számviteli rendszer kialakítása és működése egy adott vállalkozásnál
: Kun Gabriella
: Kun Gabriella
A vezetői számviteli rendszer kialakítása és működése egy adott vállalkozásnál
: Reibl Noémi
: Reibl Noémi
A vezetői számviteli rendszer kialakítása és működése egy adott vállalkozásnál
: Szakály Alexandra
: Szakály Alexandra
Hasonló tételek
-
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs -
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta -
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka -
Logisztikai rendszer vizsgálata egy adott vállalat esetében
: Magyar Lilla -
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia